Saturday, April 16, 2011

Spring is here!

Hezký den přeji, nejdříve bych se vám chtěla velmi omluvit za dlouhodobou absenci, která se nejspíš bohužel bude brzo opět opakovat. Měla jsem rozbitý počítač, je opravdu starý a poslední dobrou už docela dožívá. Navíc se mi taky smazaly veškeré programy a v tu samou dobu se i pokazil (zlé viry) můj provizorní netbook. Tak jsem tu tu tak osaměla, ale jsem ráda že jsem si odpočinula od facebooku.
Rozhodla jsem se že od těď budu aspoň  víkendech chodit běhat. To začalo dnešními asi 4mi kilometry, což si myslí že je, až na to že jsem polovinu cesty prokecala, docela dobrý výkon na někoho kdo ani nechodí ve škole do tělocviku. :D Nicméně odpoledne jsem toho (v botách na podpatkých, áu) naběhala ještě víc. Musela jsem jít fotit jaro do parku, na opožděnou oslavu (mňami pohárek) mých narozenin s kamarádkou, od které jsem dostala naprosto nejbáječnějšejšího plyšovýho hafíka, nádherný roztahováček do ouška, skvělou knížku o Johnu Lenonovi a nejkrutější přání s otisky ťapiček jejích kočiček, takže pokud toto čteš tak fakt děkuji! Pak jsem musela sehnat dárek pro mamku k narozkám, nakoupit potraviny a inkredience na mrkvový dort, který dneska hodlám dělat. To jsem pak opět zakončila kávou s kamarádkou a pomlouváním zlých lidí. Zítra jdu zas běhat, snad mi neupadnou nožky, taky chystám článek o vlasových přípravcích, tak se těšte. ;) Ve čtvrtek pak jedu na dva dny do Prahy a už se děsivě těším. Takže snad si brzo udělám čas tu něco napsat ;)


For english version use google translate, i'm too tired for translate it! Thanks!











xoxo Sandy Star

2 comments:

Thanks for your comment ;)