Saturday, April 23, 2011

Music is my life!

Už od dětství jsem milovala hudbu. Když jsem byla malá chtěla jsem být zpěvačkou, rockovou hvězdou a bůh ví čím ještě. Z toho už jsem sice vyrostla (né že by mě nelákalo založit slupinu, ale k tomu asi moc předpokladů nemám), ale hudbu miluji do teď. Kdykoli jdu ven tak musím mít v uších sluchátka a poslouchat nějakou muziku. Když jsem byla maličká byl to děsivý pop to co se mi líbilo, ale jak jsem rostla, moudřela jsem. Asi když mi bylo 8 let jsem začla poslouchat mou stále ještě nejoblíbenější skupinu Green Day. Je to opravdu srdcová záležitost, mám všechny jejich cd, několik dvd, nespočet triček, kabelek, mikin, placek, nášivek,... Opravdu jsem maniak. To ale není vše skoro stejnou sbírku mám i od dalších skupin co miluji a to Nirvana, the Beatles, the Doors, Marilyn Manson, Guns & Roses, ... Když jsem byla mladší jsem taky měla období kdy jsem neustále chodila na nějaké koncerty. Na pár skupinách jsem byla třeba 5x a na to pak navazovaly autogramiády do noci a dlouhé cesty. Jelikož jsem ze vsi (dobře je to menší město) tak je většinou nutno vycestovat někam dál. Letos v lednu jsem poprvé byla na kocertě v místě mého bydliště a byl to zvláštní pocit :D. Jsem zvyklá jezdit minimálně do po Česku (Praha, Brno), ale také sousedním Rakousku (Vídeň), Německu (Berlín), ale i Slovensku, Polsku a minulý rok jsem se na švou nejoblíbenější skupinu vydala do Londýna. O tom ale někdy jindy. Chtěla jsem psát spíš o té hudbě. Nedávno se mi z počítače smazal celý iTunes, velmi těžce jsem to nesla, všechna hudba, cdčka co už ani nemám, mp3, které skončily někde v černé díře počítače. Docela mě to mrzí, sice jsou stále v iPodu, ale po připojení k počítači předpokládám že půjdou také pryč. Nakonec pro vás mám otázku: Co nejraději posloucháte? Budru ráda když mi dáte nějakou radu čím oživit můj playlist. :)

 From my early years i love music. When I was little girl I wanted to be singer, rock star and god knows whats else. But one thing is still here, I LOVE MUSIC. Every time, when i go outside, I must have headphones in ears and listen to music. When i was young i loved horrible pop, but year to year was better. When i had 8 years i started to listen my favourit band Green Day. I love them! Then i really love bands like Nirvana, the Beatles, the Doors, Marilyn Manson, Guns & Roses,... When i was younger i had time, when I come to concerts constantly. In concerts of some bands I was even 5x. Becouse I came from village, I must traveling to concerts to other cities and becouse I live in Czech republic so many times to other countries. In CZ is Prague or Brno, then in Slovakia (Bratislava), Austria (Vienna), Germany (Berlin) or Poland and last year in was on Green Day concert in London. But I want to write about music! Recently my computer deleted the whole iTunes and all my favourite music. It was too hard for me, some cds i lost and mp3 ends somewhere in black hole of my computer. Ok, for the end i have a question for you: What do you like to listen?



Sorry for my bad english!
xoxo Sandy Star

2 comments:

  1. Nejraději mám francouzské písničky - pro inspiraci mohu doporučit třeba La Grande Sophie nebo Olivii Ruiz :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment ;)