Sunday, April 3, 2011

Nuda!!!

Dámy a pánové, tady na konci světa je taková nuda!!! Celý dny tvrdnout ve škole, pak večer dojít domů, pracovat, na učení už není čas, spát nemůžu a ráno se zas nemůžu vzbudit. A taky nakupuji! Neustále! A jím! A jsem tlustá! A na školu taky kašlu! Jo a ještě něco! Mám rozmlácený počítač! Zase! Mám rozbitý počítač asi každej měsíc a už mě to nebaví! Mám tam rozdělanou práci a teď jen doufám, že se mi to všechno nevymazalo! Mám naplánovaných tolik věcí, přitom vůbec nemám čas! A ještě mě štve pár věcí! Chemie! To že jsem asi rok (čti měsíc) nepřečetla žádnou knihu! Nevidím! Zapoměla jsem jak se hraje na kytaru! Nutně, ale nutně potřebuju jít na kafe a ven s kamarádkama! Jo a dneska musím napéct minimuffiny pro mé spolužáky! A taky nutně potřebuji zlatou (pokud možno z toho zašlého zlata) kotvu na krk! Kdyby o nějaké někdo věděl, tak mi řeknětě! A taky sháním modela/modelku na focení! A dokud nemám počítač tak odemne taky nic nečekejte! ;)

xoxo Sandy Star

1 comment:

Thanks for your comment ;)