Saturday, March 26, 2011

Night shopping

Včera jsem byla na nočních nákupech v našem vesnickém jediném normálním obchoďáku, zahrnovalo to slevy a příšernou módní přehlídku s finalistkami místní miss. Bylo tam moc lidí, co byli strašně hladový po jednohubkách, co tam rozdávali, a taky tam byla spousta dětí a náctiletých vychutnávajících alkoholický wellcomedrink. Moderátor přehlídky byl opilý bála jsem se, že každou chvíli spadne z pódia. Docela jsem se nudila a tak jsem šla raději běhat po obchodech. Koupila jsem si pár dobrých věcí co jsem po víc jak měsíci nemoci fakt potřebovala. Fotky jsou dole ;)
 
EN : Yesterday I was on ''night shopping'' in our village sole "normal" shopping center, includes discounts and horrible fashion show with finalists of local miss. There was many people, who was too hungry for savories and there was too many child or young teenagers with "wellcomedring". The moderator of fashion show was drunk and I was afraid to he fall from stage. It was too boring! OK back to shopping! I bought some good things, what I from more then a month of ill need. Photos are down. ;)




Sorry for my bad english and mobile photo quality 

My catch / moje úlovky:
Sailor's scarf and dress - s.Oliver
 20's headband - H&M

And now some catch from last days/A teď úlovky z posledních dnů:

 Orange lipstick and nails lacquer, pastels and Green Day CD
New Ring
 Blue eyeshadows, white nails lacquer, makeup lipstick
Wearing: Old coat 
Scarf - s.Oliver
Rocketdog shoes
Nirvana t-shirt - H&M
Black skirt - Tripp NYC
xoxo Sandy Star

5 comments:

  1. ¨Takhle jsme byla jednou na nočních nákupech v amsterdamu spíš tam všichni byli zhulení a já jsem nějak nevěděla co je to m=oda děsně jsem se bála a bolely mě nohy :D ty úlovky ti závidim !

    ReplyDelete
  2. :D Tak to je v Amserdamu normální ne? :D

    ReplyDelete
  3. Miss neni mistni, Miss je celorepublikova soutez o nej vysokoskolacku :)
    (pozn.studentky fakulty ktera soutez porada :) )

    ReplyDelete
  4. Místní jsem myslela že je pořádána v místě mého bydlište, ale to je fuk ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment ;)