Wednesday, May 4, 2011

Praha

Jů já úplně zapomněla napsat o mém krásném výletu do Prahy. Konal se o 21 a 22 dubna, o Velikonočních prázdninách. Užila jsem si to, už jsem opravdu potřebovala vypadnout z vesnice. První den jsem jen běhla po obchodech a věřte že jsem opravdu dobře nakoupila, od kosmetiky po oblečení. Druhý den jsem se vydala za památkami a něco nafotit. Byla jsem mimo jiné na zajímavém židovském hřbitově a taky u Lennonovi zdi. Z důvodu mé momentální nemoci jsem se ale bohužel zatím k fotkám nedostala a tak si zatím budete muset vystačit s dvěmi fotkami mé osoby z Prahy. 
PS: Doufám že na mě nemáte moc velkou zlost, ale já fakt začnu psát pravidelně! Jen co se vymotám z toho kruhu nemoci a školy!

Oh, i forgot to write about my tripp to Prague. It held 21th and 22nd of April. I enjoyed it, I really needed go out from village. Frist day I runed around the shops. I bought it a lot, from cloths to cosmethic. Second day I was visit a few sites and I decided to take a few photos of Prague. I was in interesting Jewish cemetery or look to Lennons wall. Becose I´m ill now, I have yet to get to the photos of Prague, then i have only two photos of me...



Sorry for my bad english!

xoxo Sandy Star

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment ;)