Sunday, March 13, 2011

B-day


I have birthday today. Although I am ill, I am satisfied. I never celebrated birtday. Today i had only little celebration with parents. They gave me fantastic gifts. I get new iPhone, curling iron, bag and four pairs of shoes. One pair catch up in Tuesday. I share here some photos. ;)

CZ: Dneska má narozeniny a i když jsem nemocná tak opravdu nejsem zklamána. Nikdy jsem narozeniny neslavila a dneska jsem měla jen malou oslavu (oběd) s rodiči. Dali mi úžasné dárky. Dostala jsem nový iPhone, kůlmu, kabelku a čtyry páry bot. Jedny bohužel dojdou až v úterý. Dám sem pár fotek. ;)




Cake
Happy :D
New curling iron
New phone and old phone
Demonia shoes
Irregular choice shoes and bag
Dr. Martens shoes
Wearing: Pepe Jeans London dress (Andy Warhol collection)
old Yellow thights
old accessories
bag and shoes from Irregular Choice

9 comments:

  1. závidím ti tvé přeperoxidované vlasy Sandy :D a přeju vše nejlepší k narozeninám drahoušku :-*

    ReplyDelete
  2. Nemám přeperoxidované vlasy... :D právě naopak, mám hrozně tmavý pigment a peroxid neplní svůj účel :D děkuji :-*

    ReplyDelete
  3. fotky tebe jsou úžasné, vážně jsi moc stylová :) a ta americká nalepka na iP je skvělá :D

    http://chocolatemademoiselle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. happy b-day! a super look, boží vlasy! ssstyl!;)

    ReplyDelete
  5. Všechno nejlepší :)
    Skvělý outfit, ty boty, ty šaty a žluté punčochy prostě paráda !:)

    ReplyDelete
  6. Všem moc děkuji za přání i chválu! :)

    ReplyDelete
  7. Love your colourful style! come to see my blog I've a colourful style too! Kisses

    missydaisyrocks.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment ;)