Saturday, April 7, 2012

Finally

Konečně jsem dnes dostala chuť sem něco napsat. Ale co? Možná začnu tím co se za ten rok co jsem tu nepřispívala změnilo. 
Změnila jsem se já. Začla jsem konečně studovat na "vysněné" škole, našla si nové kamarády, přestala jsem mít čas na veškeré aktivity, na které jsem měla čas před tím. Začla jsem kreslit (nebo mě spíš donutili), můj vkus se absolutně změnil, přestala jsem ve velké míře nakupovat boty (už jen v malé ;)), pořídila jsem si počítač, nebo spíš dva, chci pryč víc jak kdy před tím, začla jsem být opět závislá na kafe, opět je tu jaro, začla jsem žvýkat žvýkačky pro děti, hudbu co poslouchám už vůbec nikdo nechápe, už jsem dlouho nic nevyfotila, hodlám prodat foťák, jsem zase nemocná, Adobe Flash je zlo, rozprodávám své staré oblečení, no a touto dobou jsem měla být v L.A.


A jen tak pro zasmátí jedna má aktuální a špatně zaostřená fotka, kterou i tak miluju.



xoxo Sandy

1 comment:

  1. great blog! keep posting!!!
    let's follow each other?
    http://fashionshores.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment ;)